Pages

Saturday, December 17, 2011

baru ku sedar aku seorang student =)

Assalammualaikum

alhamdulillah.. hari nie ak da bebas dari segala benda yang merungsingkan otak aku nie.. sian kat otak aku nie..penat ye?? sabar lah.. sebab minggu nie aku baru tersedar yang aku nie student sebenarnye..huhuuhhu..  sian kat otak aku.. mesti letih kan setelah berpenat lelah seminggu nie?huhuhu.. sabo je la..

korang yang mana still study tue.. mesti pernah rasa apa yang aku rasa minggu nie.. serabut sangat minggu2 akhir kelas nie.. time2 nie la lecturer semua nak buat test, kuiz and hantar assignment serentak.. hurmmm..mau tak giler aku.. tak menang tangan dan kaki.. mana nak siap kan assignment.. mana nak study tok test n kuiz.. dah teu.. satu hari boleh ada smpi 2 test cam tue.. masing2 kalau setakat 2 chapter aku tak heran..tapi nie samapi 7 chapter tok satu subjek.. adoyaiii..ape lah nasib aku nie..

tapi pape pon..hari nie aku da bebas.. tak da nak serabut sangat..aku rasa macam nak jerit je bagi tau satu dunia yang otak aku boleh berehat jap dalam masa 2 3 hari nie..huuhuhuh.. encik otak..sila lah berehat ye.. minggu depan kita ada 4 presentation and satu test... semoga encik otak tak sakit =)

No comments:

Post a Comment