Pages

Thursday, February 2, 2012

perempuan kasar:: lelaki suke ke??

Assalammualaikum,

topik aku ari nie pasal perempuan kasar:: lelaki suke ke??hehehe.. actually, sesiapa yang mengenali diri aku mesti tau perangai dan perwatakan aku yang sangat sopan santun dan lemah lembut ni kan?? (ye ke jah oi?? abis lembut dah ke kau tue??) .. aku nie mempunyai perwatakan yang agak kasar sebenarnye.. almaklumlah. aku dilahirkan di dalam dunia yang penuh dengan lelaki,membesar dan bermain juga bersama kaum adam dan kawan perempuan yang sama lagaknye dengan aku..agak nye sebab tue lah aku nie agak kasar yerk??siapa agaknye kawan perempuan sepermainan aku time kecik2 dulu  yang aku maksudkan yerk??

perempuan kasar vs perempuan lembut

haa..yang nie..dahlia a.k.a anje... paling ganas.. tapi tengok..dah pandai nak makeup skang nie..eehehehe


nie izzatty.. tengok muke cam lembut an? tapi.. tuhan je la yang tau..huhuuhuh


lastly..aleez.. nie paling ayu la.. siapa sangka..dah besar jadi cmnie kan??heheheh

orang kate..perempuan kasar nie..mungkin dididik untuk menjadi seorang yang berdikari dan tidak mudah ditindas, perempuan yang kasar sentiasa bersedia untuk berhadapan dengan apa sahaja dan pantang dianggap lemah. Kasar dari segi tindak-tanduknya, kasar dari segi percakapannya..selalunya disertai pakej suara yang kuat macam aku and rakan-rakan yang seangkatan dengan aku dan kadang-kadang kasar dan ‘keras’ dari segi pemikirannya...


aku yang dikelilingi jejaka pujaan

agak-agak korang lah kan.. lelaki ni suke ke dengan perempuan yang berpewatakan kasar nie?? aku nie perempuan..so, aku tak boleh nak ulas sangat pasal nie..kalau kita nak tau..mesti kene tanya lelaki kan?? tapi ini bagi pendapat aku lah kan.. kasar nye seorang perempuan itu tak bermakna..dia tak boleh nak cari teman hidup dia.. lagipon jodoh and pertemuan semuanya terletak di tangan Allah S.W.T kan?? kalau korang perasan..perempuan kasar nie.. sebenarnya..hati dia sama je macam perempuan lain.. ingin dibelai, disayang, cepat terusik and sama jelah macam perempuan-perempuan yang lemah lembut and manja2 tue..hehehe..cumanya.. perempuan kasar nie.. dia tak suka tunjuk sangat perasaan dia nie.. almaklumlah.. perempuan kasar nie kebanyakkannya ego and keras kepala sikit..tapi..bagi aku..lebih baik macam tue.. atleast.. manjanya sorang perempuan kasar..tak semua orang boleh tengok and biasanya diorang akan jadi manja nie bila dengan pasangan mereka.. 

suke ke laki kat perempuan kasar??

Hurmmm...agak-agak lah..lelaki boleh terima ke perempuan kasar dalam hidup diorang? adakah diorang rasa tercabar?? atau mereka rasa meluat dengan perangai perempuan kasar nie?? hurmm..entah la..aku sendiri tak ada jawapan.. tapi.. bagi kami yang natural kasar nie.. bukan nye kami suka-suka nak perangai cmnie.. maybe..suasana and keadaan sekeliling yang buat kami berpewatakan macam nie.. tapi takkan lah tiba-tiba aku nak berubah jadi lembut pulak kan? mau orang yang rapat dengan aku terjun lombong, terpengsan and mati tekejut nanti bila tengok aku jadi lemah lembut..hehehhe.. apa-apa pon, selagi tak melampaui batas..tak apa kot kan??and PLEASE DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER.. KENALI AND SELAMI HATI MEREKA JIKA INGIN MENGENALI MEREKA  =)


9 comments:

  1. yeke?? hehehe.. hope x de la smpi benci kan?? =)

    ReplyDelete
  2. woi...bile ko godam pic aku tu???cisss~~!!! aku paling ayu ko kata kasar plak...demn~!

    ReplyDelete
  3. hahahah.. cik zaty.. jgn mara naa..perhhh..plg ayu?? rsenye paling kayu ye la ko ..kikiki

    ReplyDelete
  4. tapi sebenarnya boleh sahaja. sbb bg sy sbg lelaki saya tidak kisah kerana perempuan kasar selalunya independent dan berani. tetapi perempuan kasar lebih sesuai dengan lelaki yang lebih lembut (bukan mcm perempuan) tetapi lelaki yang sabar, matang dan juga berhikmah dalam melayan perempuan. sebab perbezaan boleh diraikan dengan saling lengkap melengkapi. Perempuan kasar perlu mempunyai kawan lelaki yang lebih bertoleransi. pasti tiada masalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup1 setuju dengan awak... kalau perempuan kasar myb lebih sesuai dengan lelaki yang mtang n boleh layan dia dengan lebih lembut. sebab kalau keras dengan keras mana nak jadi kan? n one more.. Allah dah jadikan setiap pasangan tu perangai yang berbeza untuk mereka saling melengkapi =)

      Delete
  5. Nmpknye..sye de geng la kn..sme mcm admin..#kasarisbetter..hahaha

    ReplyDelete