Pages

Sunday, October 16, 2011

BEHAVE YOURSELF LAH SEDARE!

Assalammualaikum,
Hari nie pagi-pagi lagi mak aku ajak pergi TESCO AMPANG.. katanye nak cari lauk.. aku pon boleh la cari lauk sikit-sikit untuk aku bawak balik rumah sewa aku esok.. lepas beli nugget, kentang goreng n sosej.. kami gerak ke bahagian bahan basah.. cari ikan la kononnye..tapi.. ikan tak ada la pulak..aku tak pasti samaada diorang belum letak stok or memang dah habis.. aku pergi cari ayam.. ayam pulak expired mate die esok.. serupa tak payah beli lah kan..huuh.. jadi..kami gerak pergi cari sayur..

kat tempat sayur tue..aku tunggu mak aku kat tepi jerk.. biar mak aku cari sayur-sayur tue.. sebabnye..sesak..aku malas nak semakkan keadaan lagi.. time aku tengah duduk kat tepi2 tue..aku pon melilau tengok ragam pengunjung tesco.. macam2 perangai ada.. then,, da satu pasangan nie..aku tak pasti la arab ke..pakistan ke pe.. baek punye perangai..da ke patut.. die boleh amik starwberi yang dalam paket tue.. then makan.. ok.. x kisah lah kalau ko da makan..n ko pergi bayar.. tapi ak perhati jerk.. die da makan sampai setengah..then die boleh letak dekat bahagian buah2 nangka and durian. .. bagus nye perangai anda ye?? tak tau ke kalau makan makanan haram tue berdose..?? dah tue.. jadi darah dagging pulak?? ishhh.. x paham aku..

lepas mak aku cari sayur-sayur..aku pon pergi lah nak tolong timbang sayur-sayur tue..then..datang pulak makcik nie.. dengan tak beratur nye.. slumber je pergi timbang..aku yang tengah beratur nie perhatikan aje lah..ingatkan sikit.. then .. boleh pulak datang die punye kaum kerabat nak timbang barang jugak.. ya Allah.. bukan sikit2.. punya lah banyak ..sampaikan uncle india belakang aku sound orang tue.. tapi.. still die ignore jerk.. sabo jer la.. 

dah tue.. time ak nak pergi isi minyak.. da la kereta banyak nak isi minyak..aku pon dok tunggu la satu motor nie isi minyak.. bila motor tue abis isi..aku pun nak gerak lah pergi isi minyak..tiba2 ada pulak makcik nie bawak motor cross line aku.. nasib ak sempat break..dah tue.. yang menyakitkan hati nye.. bila makcik tue tanpa segan silu.. rasa besalah and sebagainye.. die slumber je park motor die..and pergi kaunter ..nak bayar untuk isi minyak..ya allah.. geramnya aku..aku mula lah hot...membebel-bebel lah aku dalam kereta tue.. aku pandangkan aje makcik tue.. dah tue.. die wat tak paham jerk.. lagi lah sakit hati....

aku pon tak paham lah kenapa la rakyat malaysia especially nyer orang KL ni. x de manners langsung..please lah .. kite nie .. kalo nak hidup...hidup bermasyarakat lah sikit..jangan nak fikirkan diri sendiri jerk.. orang lain pon nak cepat jugak.. orang lain pon ada hal jugak.. ini ikut dan jerk..orang lain penat beratur panjang-panjang.. orang len pulak nak senang-senang.. so.. igt sikit yer sedare.. behave yourself tue sikit.. jangan fikir diri sendiri jerk~

 
kenape orang len boleh quaue di petrol station??

haaa.. len kali.. queue yerk makcik2 sekalian macam nie..

No comments:

Post a Comment