Pages

Saturday, October 8, 2011

Tunang tunangan

Assalammualaikum,
rasanya lambat sangat nak update pasal majlis pertunangan kawan aku time sekolah dlu.. si Alia Fazrinie.. dah seminggu dah pun berlalu...huhuhuu.. 2 oktober nie hari yang sangat bermakna dalam hidup si lia nie..huhuhuh..almaklumlah. dah bergelar tunangan orang kan?? Lia nie sebenarnye kawan aku time sekolah menengah kat perak dulu.. tak sangka ye.. si Lia nie dah langkah bendul..huhu.. patutnya.. aku yang dulu.. baru die..huhuh..tapi itulah di nama kan jodoh dan rezeki kan??

mula-mula.. aku punye la plan dengan si soleha and alif nak pergi rumah alia ni pukul 11.30.. lastly.. dah 12.30 pon ak tak gerak lagi.. nie sume..adik aku si haikal tue la punye hal.. da ke time2 aku tengah rushing die boleh nak suruh aku hantar dia pergi kerja dulu.. ishhh..memang mengada.. geram aku.. dah tue boleh pulak nak terlembab-lembab... lastly.. aku lambat jemput si soleha and alif nie..

banyak sangat halangan time tue..dengan hujan lebatnye.. dengan asyik sesat jerk.. macam-macam la...lastly bila sampai jer kat rumah die.. si lia da berdiri tegak depan pintu and tunjuk jari dia yang da siap tersarung cincin.. waaaaaaaa~~ x dapat nak tengok si Lia termalu-malu time sarung cincin.. xde rezeki la teu kan..huhuhu.. hope si lia akan lebih matang and happy selalu~

aku pun nak semak tunjuk cincin aku..huhuh


pic nie time mula2 kitaorang sampai.. 


aku, hale and lia.. lia cantik sangat time ni


sarung cincin tunang.. agak2 die malu2 n cuak x time nie??


time ni b4 kami balik..muke aish da boring da..huhuhu




No comments:

Post a Comment