Pages

Wednesday, February 29, 2012

jom kita kahwin!

Assalammualaikum,

wahhh.. ramai sudah kawan-kawan yang dah berumah tangga.. ada yang da ada anak..ada yang sarat mengandung..ada yang baru berkahwin..and ada jugak yang bakal berkahwin.. btw, cik nad nak ucap tahniah kat semua kawan2 yang baru jadi mak.. yang bakal jadi mak.. yang sudah berkahwin and bakal berkahwin! tahniah3!!

Macam biasalah.. hidup cik nad sejak semester yang lepas..penuh dengan majlis perkahwinan ni.. cik nad bila pula??huhuhu..belajar pun tak abis lagi..sibuk gatal nak kahwin ke?? dushhhh..dushh..dushhh.!! ketuk kepala sendiri..biar tak fikir benda2 ni...hahahaha.. seronok sebenarnye tengok kawan2 lain dah berumah tangga.. tapi nak buat macam mana.. seru cik nad tak sampai lagi..korang doa2kan lah ye?? coform cik nad jemput korang nye..hehehe

ni antara kawan2 cik nad yang da berumah tangga la.. check it out!

masturah and adiknya mardhiah..sonok kan kahwin skali??

ni kenapa? meroyan tak kahwin lagi??hahahhaah


bad wedding..kawan sekolah and kapten psukan bola tampar MUC

abg lan n kak sue wedding.. kawan kat Isetan dulu

kwn kecik2 ,.. fatin.. and now tengah tunggu time nak bersalin =)

rafiq and his wife.. sama cantik sama padan

ni kawan sekolah rendah dulu..dua2 tengah sarat and menunggu masa.. future mummy!! dua2 comel

ogy n faiz .. time nie ogy pregnant..

baby ogy n faiz.. time bru lahir..n now dah 2 minggu 

and 9hb 3 nie.. atikah ismail.. no 2 dari kiri dihadapan.. nk khawin dah.. tahniah!!

PERSOALANNYA..

budak ni bila lagi???

shhhhhhh!! kan jdoh tu di tgn tuhan.. .bila2 pon boleh.. =)

p/s: doa2kan lah tok cik nad yerk..(^__^)


reaction

4 comments:

  1. aduhhh!kantoi sudah..hahahha ..men2 jerk. (^___^)

    ReplyDelete
  2. haa..dah ada sign la tu ye cik nad..semoga dipercepatkan ye ;)

    ReplyDelete
  3. biela bell.. hahahha.. tau xpe.. doakan yerk =)

    ReplyDelete