Pages

Friday, April 6, 2012

belajar menulis novel

Assalammualaikum,

Ramai yang terkejut bila aku cakap yang aku sedang dalam proses menyiapkan manuskrip novel aku "hanya kau untukku".  Actually, aku just try je nak menulis novel ni..almaklumlah, minat menulis memang ada, tapi tak pandai nak menulis sangat..

So, kat sini aku nak mintak pandngan dan kritikan yang membina+ tak membina.. or pape je lah..yang boleh membantu aku dalam menyiapkan novel bersiri aku di penulisan2u ni.. haaa. korang pun jangan lah ingat aku tulis ni cerita aku best.. aku sebenarnya dalam mencari idea.. and kalau ada sesiapa yang boleh nak bagi idea ke.. kongsi pendapat or apa-apa je.. boleh la leave comment kat sini.. or kat penulisan 2u tue..

 thanks sangat-sangat ye.. haaa.. ni link dia.. and korang boleh la bace cerita aku yang tak seberapa ni.. thnks all.. chow dulu.. daaaaaaaaa =)


1 comment:

  1. wah da ade gaye seorang novelist nih..hihihi...good job!

    ReplyDelete