Pages

Saturday, September 24, 2011

kucing oh kucing

sejak dua menjak nie kan.. aku pun peliklah.. bayak pulak kucing yang tak bertuan datang rumah aku..then nak bermanja-manja.. pelik bin ajaib sungguh... dia bukan takat datang umah ajerk.. siap bawak member-member dia lagi tue..huhu..apa maknanye kalau haiwan nie suka datang rumah kita erk?? siap datang and tinggal terus kat rumah aku.

.aku ni kan suka fikir negative.. so.. aku dok fikir.. aku nie dah nak mati ke?? kenapa kucing-kucing nie suka datang rumah and nak bermanja-manja dengan aku?? baik semacam je kucing-kucing nie.. huhuuu.. tapi aku layan kan aje kucing-kucing tue.. sampai kan adik aku si kenit tue sound aku " kakak nie layan kucing tue macam adik akak pulak.." huhuhu..kan dah kene setepek..

aku da juga try cari jawapannye..ada juga yang kata.. kita akan di datangi rezeki la... tapi aku tak pasti sejauh mana kebenarannya.. biarlah ia menjadi rahsia..huhuu.. itu semua Allah S.W.T yang punya kerja.. yang penting.. kita terima kucing itu seadanya dan beri layanan dan makanan yang baik kepada mereka..kalau kita buat baik.. tuhan akan beri balasan yang baik kat kita pula..~


No comments:

Post a Comment