Pages

Thursday, July 26, 2012

WATAK UNTUK TAKDIR CINTA

Assalammualaikum,

lupa lak nak letak gambaran watak tok TAKDIR CINTA kan? hehehe..ok.. hari ni nad tergerak pulak nak letak siapa tu Umairah, Adam Syafiq, Balqis.. yang dah memang dah secara automatik tersave dalam kepala otak ni.. lets check it out readers! =)

WAWA ZAINAL sebagai  UMAIRAH
sebab: sangat comel, gebu merah2 gitu, berlesung pipit, ayu,
lemah lembut dan sangat sopan


TASHA SHLLA sebagai BALQIS
sebab: dia kalau belakon jahat, gedik, mengada, suma macam kena kan?
tak tau lah ape pendapat korang..



AARON AZIZ sebagai ADAM SYAFIQ
sebab: sangat romantik, tuff, handsome.. cakap pon lembut je kan?

FADHILAH MANSOR sebagai DATIN MAIMUNAH

DATUK RAHIM RAZALI sebagai DATUK SOFFIAN


AZIZAH MAHZAN sebagai DATIN FARIDAH

JALALUDDIN HASSAN sebagai DATUK FUAD




apa pendapat anda?? tapi memang cik nad rasa watak-watak sesuai dengan diaorang.. tak tau lah citarasa orang lain macam mana kan?  korang rasa mcam mana?


reaction

No comments:

Post a Comment